45. FEST
Визуелни идентитет и слоган
за интернационални филмски фестивал

Осмишљен да представља годишњи пресек најбољих филмских остварења, београдски интернационални филмски фестивал — FEST — постао је током деценија култни догађај и један од стубова савремене српске и регионалне културне сцене на коме стасавају генерације. Конкретно визуелно решење, у извесној мери пречишћено и једноставно, у тесној је вези за слоганом: „Прогледај”.
Слоган у себи садржи и сублиминално и провокативно, док се његова вишезначност визуално етаблира „old school“ приступом. При изради пројекта, пионирски плакати из револуционарних 60-их били су основна референца. То је доба које у жижу враћа масовне одласке у биоскопе (онда када је одлазак у кино имао далеко јачи друштвени значај). Технолошка и информатичка револуција која је уследила имала је неповољан утицај на колективну биоскопску дворану као такву, иако је унапредила филм и индустрију. Човек филмове данас гледа сам и готово усамљен.
Својом свестраношћу, разноликошћу и иновацијама, FEST омогућава гледаоцима да остваре то јединствено, непатворено искуство непосредног доживљаја узбуђења и спознаје; искуство активног промишљања и сукоба мишљења која варирају у широком распону друштвених и културних тема.
Услуге: развој визуелног идентитета, слоган, copywriting, дизајн постера, штампа, спољно оглашавање






